Klacht Hydro Duo: Hydro Duo DREIGT ondanks opzegbevestiging

Inci

Ik heb van Hydro Duo een zogenaamd testproduct ontvangen dat uiteindelijk een abonnement leek te zijn. Omdat de e-mails van Hydro Duo in de Spam vallen, heb je geen overzicht over wat dit 'bedrijf' met je geld doet en hoe ze dit doen. Uiteindelijk ontving ik een SMS met een betaalherinnering. Ik heb de factuur betaald wat maar liefst voor één simpel crème wel 60 euro kost. Daarnaast heb ik die crème ergens in oktober ontvangen. Na het betalen van de factuur heb ik op de Website van Hydro Duo gezocht naar contactgegevens om mijn abonnement te annuleren. Gek genoeg kon ik op de Website nergens een contact-pagina vinden of contactgegevens. Er was wel een mogelijkheid om via een contactvenster een vraag in te vullen zodat Hydro Duo contact met je opneemt. Hier moest je een klantnummer voor invullen. Die had ik niet, waarschijnlijk ergens in mijn Spammailbox, maar het was onder de naam van Hydro Duo niet te vinden. - Bevestingingsmail van mijn abonnement heb ik het dan over. Dus ook geen klantnummer. Dit betekende dus dat ik mijn abonnement niet kon annuleren. Ik heb via het contactvenster ingevoerd dat ik mijn abonnement wil stoppen en mijn klantnummer niet heb. Waarop ik (weer in mijn spam) een reactie ontving dat mijn abonnement is geannuleerd en dat ik geen verdere zendingen meer ontvang. Dat van de zendingen klopte. Ik heb inderdaad geen zending ontvangen. Het bleef (gelukkig) bij één product.

Tot mijn grote verbazing ontving ik 2 weken terug weer een sms van een openstaande factuur. Ik had geen product ontvangen en ook mijn abonnement geannuleerd + hier een bevestiging van gekregen. Ik reageerde op de mail dat ik niet zou betalen en mijn abonnement al had opgezegd. Blijkbaar had ik een reactie op de mail ontvangen, weer in de spam. In de mail stond een heel uitleg over hun service, maar voor mij niet van toepassing.Ik had mijn abonnement al geannuleerd en een bevestiging ontvangen. Nu krijg ik nog elke keer een sms met extra kosten op de abonnementskosten van 60 euro voor één crème.

Ik ben nu echt klaar met de smsen en mails in mijn spam. Ik heb geen product meer ontvangen, daarom klopt de factuur sowieso niet.

Nu zijn de kosten rond de 80 euro geworden. Zwaar onterecht en dreigen ze met consequenties.

Ik ben er nu wel echt klaar mee, de dreigingen en oplichting.
*zie bijlagen bewijs bevestiging van annulering

Stop met de dreigen en (extra)kosten te sturen. Mijn gegevens verwijderen, geen mails, sms. Ik heb een product netjes betaald en opgezegd. Jullie hebben gezegd geen zendingen meer te sturen en de annulering bevestigd.

Wij vinden dat Hydro Duo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Inci
Oplichters! Ik word nog steeds gestalkt en bedreigt met kosten voor een product dat ik al betaald heb. Ze blijven zeggen dat ik akkoord ben gegaan met de actievoorwaarden en moet betalen voor een tweede product (die ik niet eens heb ontvangen?) terwijl ik duidelijk een annulering heb én betaald heb voor een stom product.

Ook een klacht indienen over Hydro Duo?