Klacht Hydro Duo: Ik voel me besodemieterd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 401302
Gebruiker
Lievelita1
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Inderdaad. Via Bol.com een "cadeautje". Een flesje hydroduo. Alleen maar verzendkosten betalen dus leuk om te proberen. Ten eerste bevalt het product helemaal niet en daarbij deugt het flesje zelf niet. Het pompje blijft vast zitten in de dop en komt er niet meer uit. Moeilijk om uit zo'n smal flesje dan nog iets te halen.
Daar komt dan nog het ergste bij, er wordt ineens 59,95 van mijn rekening geschreven terwijl ik nergens toestemming voor heb gegeven. Mijn rekeningnummer was bekend omdat ik de verzendkosten a 3,95 heb moeten betalen. Slechte zaak!

Gewenste oplossing

Ik heb het bedrag gestorneerd en wil niet meer lastig gevallen worden door dit bedrijf. Ik heb geen rekening of wat dan ook en toch hebben ze een ordernummer en machtiging ID. Dat hebben ze helemaal zelf verzonnen.
Geboden oplossing
Ze praten nergens anders over dan over een "openstaande factuur". Totaal geen reactie over het gebruik van de naam Bol.com enz. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en Bol.com gebeld. Tot overmaat heb ik inmiddels weer twee van die zogenaamde Mailtjes van Bol.com ontvangen met het verhaal dat er een cadeau staat te wachten. Uiteraard heb ik ze deze keer niet geopend.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hydro Duo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hydro Duo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen