Klacht Hydro Duo: Ik voel me besodemieterd

Lievelita1

Inderdaad. Via Bol.com een "cadeautje". Een flesje hydroduo. Alleen maar verzendkosten betalen dus leuk om te proberen. Ten eerste bevalt het product helemaal niet en daarbij deugt het flesje zelf niet. Het pompje blijft vast zitten in de dop en komt er niet meer uit. Moeilijk om uit zo'n smal flesje dan nog iets te halen.
Daar komt dan nog het ergste bij, er wordt ineens 59,95 van mijn rekening geschreven terwijl ik nergens toestemming voor heb gegeven. Mijn rekeningnummer was bekend omdat ik de verzendkosten a 3,95 heb moeten betalen. Slechte zaak!

Ik heb het bedrag gestorneerd en wil niet meer lastig gevallen worden door dit bedrijf. Ik heb geen rekening of wat dan ook en toch hebben ze een ordernummer en machtiging ID. Dat hebben ze helemaal zelf verzonnen.
Ze praten nergens anders over dan over een "openstaande factuur". Totaal geen reactie over het gebruik van de naam Bol.com enz. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en Bol.com gebeld. Tot overmaat heb ik inmiddels weer twee van die zogenaamde Mailtjes van Bol.com ontvangen met het verhaal dat er een cadeau staat te wachten. Uiteraard heb ik ze deze keer niet geopend.

Wij vinden dat Hydro Duo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hydro Duo?