Klacht Hydro Duo: Toevoeging van mijn eerste klacht.

Klachtnummer
# 405565
Gebruiker
Belser
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hydroduo heeft zonder dat ik heb gemerkt 2 keer 59.95, _eu geschreven. Bij de eerste 2 busjes wat ze gestuurd hadden, hebben ze geen informatie mee gestuurd dat er binnen 14 dagen afgemeld moet zijn, mocht ik geen vervolg willen. Bij de 3 de busje hebben ze een folder met informatie dat er binnen 14 dgn algemeld moet zijn enz. Toen ik met de afmelding bezig was, zag ik dat ze al 2 keer hadden afgeschreven. Ik dacht bij de eerste dat ze fout hadden gemaakt. Ik heb voor de gratis uitproberen ook betaald of hebben ze van me gestolen. Dat is diefstal. Ik heb de laste afschrijving terug geboekt. Ik wordt nu bedrogen met incasso.

De oplossing

Mijn 120 eu terug betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hydro Duo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hydro Duo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen