Klacht Hydro Duo: Verplicht abonnement, zonder dat ik dit heb aangegeven

content Niet opgelost
Solidfriends#60

"Gratis" proef pakket voor anti rimpel crème gekregen, tegen betaling van €3.95 verzend kosten, nu blijkt dat er maandelijks een pakket opgestuurd gaat worden voor €59.95, om dit af te zeggen moet dat binnen 14 dagen, helaas gaat dat niet omdat er een klantnummer moet worden ingevuld terwijl ik dat niet heb. Als je op de site een klant nummer vraagt zou dat op mail toegestuurd worden, alleen daar blijft het bij, geen klantnummer te zien.

Graag advies wat ik beste kan doen

Wij vinden dat Hydro Duo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Solidfriends#60
    Lastig dat er geen enkele reactie komt op mijn vraag/ klacht, zegt genoeg over het bedrijf
    Solidfriends#60
    Er wordt vanuit hydro duo niet gereageerd, kwalijke zaak als je zo met klanten omgaat. Ik vraag me af wat er verder gaat gebeuren

Solidfriends#60
Bedrijf heeft niet gereageerd maar ik kon wel ineens op de site aangeven dat ik niet maandelijks tegen een hoog bedrag het product wil ontvangen. Blij dat het gelukt is maar triest dat er niet gereageerd wordt op mail.

Ook een klacht indienen over Hydro Duo?