Klacht Hydro Duo: Verplicht abonnement, zonder dat ik dit heb aangegeven

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 400653
Gebruiker
Solidfriends#60
Datum
2 reacties

Details

De klacht

"Gratis" proef pakket voor anti rimpel crème gekregen, tegen betaling van €3.95 verzend kosten, nu blijkt dat er maandelijks een pakket opgestuurd gaat worden voor €59.95, om dit af te zeggen moet dat binnen 14 dagen, helaas gaat dat niet omdat er een klantnummer moet worden ingevuld terwijl ik dat niet heb. Als je op de site een klant nummer vraagt zou dat op mail toegestuurd worden, alleen daar blijft het bij, geen klantnummer te zien.

De oplossing

Graag advies wat ik beste kan doen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hydro Duo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Solidfriends#60
    Datum
    Lastig dat er geen enkele reactie komt op mijn vraag/ klacht, zegt genoeg over het bedrijf
  2. Auteur
    Solidfriends#60
    Datum
    Er wordt vanuit hydro duo niet gereageerd, kwalijke zaak als je zo met klanten omgaat. Ik vraag me af wat er verder gaat gebeuren

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Solidfriends#60
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedrijf heeft niet gereageerd maar ik kon wel ineens op de site aangeven dat ik niet maandelijks tegen een hoog bedrag het product wil ontvangen. Blij dat het gelukt is maar triest dat er niet gereageerd wordt op mail.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Hydro Duo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen