Klacht Hydrodermal: hydrodermal

Klachtnummer
# 378449
Gebruiker
piet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

evenals alle anderen voel ik me belazerd, n.a.v. de 2e zending ben ik de kleine letters gaan lezen en ontdekte toen pas, na mijn vakantie, wat er moest gebeuren.
contact opgenomen en als ik de bestelling retourneerde, zou het goed komen, maar helaas moet ik nu al 77,- euro betalen.

De oplossing

geen aanmaning meer krijgen, retourzending gedaan!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hydrodermal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hydrodermal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen