Klacht Hydrodermal: Je "wint" iets, mag het proberen, maar heeft veel vervelende gevolgen, het kost je geld en hebt nog

M.M. Vlodrop

Ze zeggen U mag het artikel proberen, maar binnen 14 dagen moet U het aangebroken artikel terugsturen. Wat een vreemde actie, de aangebroken tubes worden weggegooid. Bevende kost het ook nog eens 7,95 om het te ontvangen en naderhand nog eens 7,95 om het retour te zenden. Een hele slechte reclame, heb er spijt van dat ik er op gereageerd heb. Je "wjnt" wat, maar vervolgens heb je er alleen een hoop ellende mee, als ik dat geweten had, had ik het niet eens willen proberen. Bovendien zou de tube 59,95 kosten als je er meer wil hebben, veel te duur. Zal nooit meer meedoen aan zo'n actie !

Op zijn minst het Probeer pakket laten houden, ook al wil je geen vervolg artikelen afnemen !

Wij vinden dat Hydrodermal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hydrodermal?