Wij vinden dat Hydrodermal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Hydrodermal: U licht misleidt consumenten met uw 'gratis probeerverpakking' , die niet gratis is
Details
Klacht
Ik heb een probeerverpakking besteld van een crème en daarvoor verzendkosten betaald maar nu schrijft Hydrodermal opeens 59,95 van mijn rekening af terwijl ik de proef niet geslaagd vind, ik ben niet onder de indruk van de crème integendeel betreur het al dat ik verzendkosten ervan heb betaaldHoezo h zou ik ik een betaalverplichting aan deze firma?
Het aanbod betrof toch een ''gratis probeerverpakking'?
Gewenste oplossing
Ik wil dat Hydrodermal per onmiddellijk stopt met het toezenden van mail[ spam]spam] en of h producten aan mijen dat zij ook niet meer van mijn rekening incasseert
Ik heb eenmalig verzendkosten betaald volgens afspraak maar ben geen overeenkomst aangegaan met deze firma
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.