Klacht Hydrodermal: U licht misleidt consumenten met uw 'gratis probeerverpakking' , die niet gratis is

Klachtnummer
# 350205
Gebruiker
Jacobine
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een probeerverpakking besteld van een crème en daarvoor verzendkosten betaald maar nu schrijft Hydrodermal opeens 59,95 van mijn rekening af terwijl ik de proef niet geslaagd vind, ik ben niet onder de indruk van de crème integendeel betreur het al dat ik verzendkosten ervan heb betaald
Hoezo h zou ik ik een betaalverplichting aan deze firma?
Het aanbod betrof toch een ''gratis probeerverpakking'?

Gewenste oplossing

Ik wil dat Hydrodermal per onmiddellijk stopt met het toezenden van mail[ spam]spam] en of h producten aan mij
en dat zij ook niet meer van mijn rekening incasseert

Ik heb eenmalig verzendkosten betaald volgens afspraak maar ben geen overeenkomst aangegaan met deze firma

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hydrodermal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hydrodermal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen