Klacht Hypie: Verkeerd artikel ontvangen

Klachtnummer
# 542276
Gebruiker
DDeut
Datum
0 reacties

Details

De klacht

6 maart heb ik een bestelling geplaatst bij Hypie voor een omslaghanddoek in de kleur zwart. Ik ontving echter een witte. Op 1 april heb ik daarover contact opgenomen met Hypie, op 8 april heb ik een reactie gekregen, ik moest een foto opsturen. Dat deed ik op 9 april, ik ontving geen reactie en vroeg op 19 april opnieuw wat ik moest doen om het juiste artikel te ontvangen. Op 22 april kreeg ik te horen dat ze er op terug zouden komen. Op 14 mei had ik nog steeds niets gehoord en mailde ik dat dit te lang duurde en ik een klacht wilde indienen, waarop ik eveneens geen antwoord kreeg. Ik wil mijn geld terug, ik hoef het artikel niet meer.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hypie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hypie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen