Klacht Hypnotic.nl: Slechte service,kwaliteit en comunicatie

Klachtnummer
# 427650
Gebruiker
DD
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Op 2-2-2020schoenen besteld en op 7-2-2020 zijn deze geleverd.
Diezelfde dag weer retour met dhl, omdat ze kapot waren en te groot. Kwaliteit van de schoenen niet al te best. Helemaal niets gehoord van hypnotic shop. Op 13-2 gebeld op ze binnen waren gekomen en diegene aan de telefoon gaf aan dat ze binnen gekomen en mijn geld zou terug krijgen. Het is nu 29-2-2020 en heb nog niets gehoord en na verschillende pogingen via de mail heb ik nog niet mijn geld terug. 89,- voor de schoen en de retourkosten van kapotte schoenen kan ik ook waarschijnlijk naar fluiten.
Slechte service en slechte kwaliteit schoenen en een communicatie van kmk! Erg vervelend!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug aankoopbedrag schoenen en retourkosten omdat de schoenen niet heel waren.

6 reacties

  1. Auteur
    DD
    Datum
    Misschien een optie om even te reageren?
  2. Auteur
    DD
    Datum
    DhjrxAfvb
  3. Auteur
    DD
    Datum
    👿 grrrrr
  4. Auteur
    DD
    Datum
    Boe!
  5. Auteur
    DD
    Datum
    😒
  6. Auteur
    DD
    Datum
    Boe

Ook een klacht indienen over Hypnotic.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen