Klacht Hypnotic.nl: Zeer onprofessioneel, slechte klantenservice

Klachtnummer
# 402993
Gebruiker
Dana
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Heb in augustus laarzen besteld, bij het ophalen moest er 30 euro extra douanekosten worden betaald. Heb de laarzen retour gezonden, daarna meerdere malen getracht te bereiken via de mail, geen reactie... tot op heden geen reactie, zeer slecht en klantonvriendelijk. Laat je je niet voor de gek houden, kon het geld voor veel betere dingen gebruiken.

De oplossing

Wil alleen mijn geld terug, voor zeer slechte kwaliteit 79,99 euro en de douanekosten 29,50 euro!

5 reacties

  1. Auteur
    Dana
    Datum
    De aankoop was zelf in mei/juni
  2. Auteur
    Hypnotic.nl
    Datum
    Beste,
    u zegt dat u een bestelling hebt geplaatst in augustus. Echter vinden wij alleen 1 bestelling van u op 19 april. U geeft aan dat u ze terug heeft gestuurd naar ons. Kunt u ons vertellen waar u ze naar toe heeft gestuurd? Wij hebben namelijk geen retour van u ontvangen. U heeft bij ons altijd 14 dagen bedenktijd na ontvangst. We staan u ook graag telefonisch te woord om u verder te helpen. U kunt ons bellen op werkdagen tussen 12:00 en 17:00 op telefoonnummer 0182-785364.
  3. Auteur
    Hypnotic.nl
    Datum
    Beste,
    u zegt dat u een bestelling hebt geplaatst in augustus. Echter vinden wij alleen 1 bestelling van u op 19 april. U geeft aan dat u ze terug heeft gestuurd naar ons. Kunt u ons vertellen waar u ze naar toe heeft gestuurd? Wij hebben namelijk geen retour van u ontvangen. U heeft bij ons altijd 14 dagen bedenktijd na ontvangst. We staan u ook graag telefonisch te woord om u verder te helpen. U kunt ons bellen op werkdagen tussen 12:00 en 17:00 op telefoonnummer 0182-785364.
  4. Auteur
    Dana
    Datum
    Ik heb de laarzen april/mei besteld, het is al enig tijd geleden. Heb de laarzen retour verzonden op dit adres:

    Hypnotic.
    Kleiweg 78.
    2801GJ Gouda

    Heb daarna ook een aantal mails verzonden, in het begin wel reacties daarna niet meer. Het retour adres is in Gouda en moet wel invoerrechten betalen van 29.50 voor laarzen die in zeer slechte staat zijn afgeleverd. Vandaar de retourzending met de nodige pakbon.
  5. Auteur
    Dana
    Datum
    Ik neem aankomende maandag telefonisch contact op. Zie retouradres in de voorgaande reactie.

Ook een klacht indienen over Hypnotic.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen