Klacht Hypotrust: Hypotrust doet er alles aan een klant dwars te zitten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 412104
Gebruiker
Peter Yves
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na bijna twee jaar bezig te zijn na een scheiding is hypotrust niet bereid mijn hypotheek over te zetten op mijn naam
. Na wel 300 documenten te hebben ingeleverd doe ze het niet . Maar me
Wel een acte van verdeling laten maken . Twee maal een taxatie 347000 hypotheek taxatie 850k . Ze
Doen alles om alles onder
Hypotheek niet over te zetten . Bedankt dat hypotrust dat je het een gezin die verder willen zo moeilijk maakt . Advies neem nooit een hypotheek bij hypotrust .

Gewenste oplossing

Zou het niet meer weten
Geboden oplossing
Mijn advies is neem geen hypotheek bij hypotrust . Ze wijzen mijn aanvraag af en staan niet open voor een oplossing of komen zelf met een voorstel . Er is voldoende inkomen er zijn financiële middelen om in te lossen op de hypotheek maar ze willen gewoon niet mee werken . Ga nooooit naar hypotrust is mijn advies . Prima geld vertrekker tot er een probleem is en je zoekt naar een oplossing . Ze willen niks en krijgt geen mens te spreken . Sta met me rug tegen de muur .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Hypotrust
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte klant, U heeft deze klacht reeds rechtstreeks bij ons kenbaar gemaakt en wij hebben deze in behandeling genomen. Wij sluiten de klacht hier op Klachtenkompas aangezien wij hierover rechtstreeks contact met u hebben gehad. Met vriendelijke groet, Hypotrust

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hypotrust?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen