Klacht Hypotrust: hypotrust dwarsboomt de beeindiging van de leningsovereenkomst

Klachtnummer
# 418854
Gebruiker
Achmedi
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Op 5-11-, 18-11- en 16-12-2019 heb ik hypotrust laten weten dat ik de leningsovereenkomst wens te beëindigen. Omdat ik geen medewerking kreeg van hypotrust, heb ik op 20, 21 en 22 december 2019 € 150.438,00 overgemaakt naar de rekening van hypotrust. Vervolgens heb ik hypotrust verzocht om het, bij het nationaal spaarfonds, opgebouwde, bedrag op te vragen, zie mijn e-mail van 16-12-2019.
Rondom 20 december 2019 ontving ik een brief van hypotrust, gedateerd op 13-12-2019, waarin is vermeld dat ik twee weken voor 1 februari een nader bericht zou krijgen. Tot op heden heb ik nog geen enkel bericht mogen ontvangen. Vandaag heb ik contact opgenomen met het nationaal spaarfonds. Een medewerkster vertelde mij dat hypotrust nog geen contact het heeft opgenomen met het nationaal spaarfonds.

Gewenste oplossing

De huidige rentevast periode loopt af op 1 februari 2020. Hypotrust dient er voor te zorgen dat de leningsovereenkomst voor die tijd zijn beëindigd.

6 reacties

  1. Auteur
    Hypotrust
    Datum
    Geachte heer el Bouayadi,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nomen op kort termijn contact op met u om uw klacht te bespreken en zo spoedig mogelijk een oplossing voor u te realiseren.

    Met vriendelijke groet,
    Klachten team Hypotrust
  2. Auteur
    Hypotrust
    Datum
    Geachte heer el Bouayadi,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nomen op kort termijn contact op met u om uw klacht te bespreken en zo spoedig mogelijk een oplossing voor u te realiseren.

    Met vriendelijke groet,
    Klachten team Hypotrust
  3. Auteur
    Hypotrust
    Datum
    Geachte heer el Bouayadi,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nomen op kort termijn contact op met u om uw klacht te bespreken en zo spoedig mogelijk een oplossing voor u te realiseren.

    Met vriendelijke groet,
    Klachten team Hypotrust
  4. Auteur
    Hypotrust
    Datum
    Geachte heer el Bouayadi,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nomen op kort termijn contact op met u om uw klacht te bespreken en zo spoedig mogelijk een oplossing voor u te realiseren.

    Met vriendelijke groet,
    Klachten team Hypotrust
  5. Auteur
    Hypotrust
    Datum
    Geachte heer el Bouayadi,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nomen op kort termijn contact op met u om uw klacht te bespreken en zo spoedig mogelijk een oplossing voor u te realiseren.

    Met vriendelijke groet,
    Klachten team Hypotrust
  6. Auteur
    Hypotrust
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte meneer el Bouayadi. Naar aanleiding van ons telefoongesprek gaan wij de klacht in behandelingnemen via het reguliere traject. Wij sluiten dan ook de klacht hier op Klachten Kompas nl. U ontvangt van ons nog een mail.

    Met vriendelijke groet,
    Klachten Team Hypotrust

Ook een klacht indienen over Hypotrust?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen