Klacht Hypotrust: Hypotrust is wederom nalatig en doet zijn naam aan; je kunt ze hypo weinig, trust vertrouwen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 410494
Gebruiker
Boos!78
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hypotrust is keer op keer op keer op keer nalatig. Zegt na een zoveelste klacht met spoed je verzoek te gaan afhandelen, waar je vervolgens 10 dagen later nog achteraan moet bellen en maar weer moet afwachten of het nu daadwerkelijk wordt opgepakt....
Medewerkers lijken langs elkaar heen te werken, waardoor zij een hoop werk voor niks doen en de klant een heleboel cijfers voor de neus krijgt die geen betekenis hebben. Maar daar moet de klant wel eerst zelf achter komen. Zeer klantonvriendelijk!
Hypotrust doet zijn naam 'eer' aan; hypo=weinig, trust=vertrouwen. Mijn vertrouwen in Hypotrust is verdwenen.

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat Hypotrust ALLE handelingen die het proces dat mijn huidige hypotheek nog door moet, "met gillende spoed" (zoals een medewerker van Hypotrust het vandaag nog zelf verwoordde) oppakt en daadwerkelijk afhandelt, zonder dat IK daar keer op keer weer achteraan moet bellen.
Geboden oplossing
Alles is inmiddels verwerkt, maar de afhandeling is ook na deze klacht niet vlekkeloos verlopen. Dit zal hypotrust nooit goed kunnen maken... het vertrouwen is niet hersteld.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hypotrust is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hypotrust?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen