Hypotrust is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Hypotrust: Hypotrust is wederom nalatig en doet zijn naam aan; je kunt ze hypo weinig, trust vertrouwen.
Details
Klacht
Hypotrust is keer op keer op keer op keer nalatig. Zegt na een zoveelste klacht met spoed je verzoek te gaan afhandelen, waar je vervolgens 10 dagen later nog achteraan moet bellen en maar weer moet afwachten of het nu daadwerkelijk wordt opgepakt....Medewerkers lijken langs elkaar heen te werken, waardoor zij een hoop werk voor niks doen en de klant een heleboel cijfers voor de neus krijgt die geen betekenis hebben. Maar daar moet de klant wel eerst zelf achter komen. Zeer klantonvriendelijk!
Hypotrust doet zijn naam 'eer' aan; hypo=weinig, trust=vertrouwen. Mijn vertrouwen in Hypotrust is verdwenen.
Gewenste oplossing
Ik wil graag dat Hypotrust ALLE handelingen die het proces dat mijn huidige hypotheek nog door moet, "met gillende spoed" (zoals een medewerker van Hypotrust het vandaag nog zelf verwoordde) oppakt en daadwerkelijk afhandelt, zonder dat IK daar keer op keer weer achteraan moet bellen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.