Klacht Hypotrust: Weigeren adreswijziging door te voeren

Klachtnummer
# 199828
Gebruiker
PTO
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik woon al een aantal jaren in Singapore (expat) en heb nog een eigen woning in NL, waarop ongeveer 50% hypotheek op rust. Al een jaar ben ik bezig geweest, met meerdere emails, om een adreswijziging door te voeren in NL, maar men weigert dat stelselmatig. Als tegenvraag krijg ik de vraag of ik soms mijn woning verhuurt wat totaal niet relevant met mijn verzoek om adreswijziging.

De oplossing

Adreswijziging doorvoeren.

1 reactie

  1. Auteur
    Hypotrust
    Datum
    Beste klant,

    Wij vinden het vervelend te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening.
    Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar ons klachtenteam.
    U ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Hypotrust

Ook een klacht indienen over Hypotrust?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen