Klacht Hyundai: Achteruit versneling

Klachtnummer
# 110535
Gebruiker
Miranda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn spik splinternieuwe hyundai i10 weigert de achteruitversnelling. Eerst weer vooruit dan opnieuw achteruit proberen. Heel irritant voor een nieuwe auto. Oplossing een nieuwe kopen en fors bijbetalen. Dit terwijl er 5 jaar garantie op zit. Auto groep Twente wat een service!!

De oplossing

Nieuwe versnellingsbak!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hyundai hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hyundai?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen