Klacht Hyundai: OPLICHTING VAN KORTING AXTIE

Klachtnummer
# 289899
Gebruiker
P.J. Stals
Datum
0 reacties

Details

De klacht

EXTRA KORTING OP NIEUWE AUTO,IK HEB EEN HYUNDAI I20 BESTELD,EN IK KREEG 10000 EURO TERUG VOOR MIJN I10,TOEN DE GARAGE PETER JANSEN AUTO IK WEERT DE VERKOPERMIJ HET TOTAAL TE BETALEN NA INRUIL,IK 10000 EURO MOEST BIJ BETALEN,IK VROEG HEM OVER DE RECLAME VAN EXTRA KORTING VAN 1000 EURO,DAT ZIT ZO ALS IK DEZE 1000 EURO DAN HAD HIJ MIJ MINDER INRUIL GEGEVEN OF DE AUTO WAS 1000EURO DUURDER ,DIT KLOPT TOCH NIET ZIJ IK TEGEN DE VERKOPER DAN BETALEN WE ZELF DE KORTING ,IK VIND DIT SCHANDALIG EN MISLIJDEND,MAAR WAT IK ER TEGEN DOEN???????????

De oplossing

DAT DEE GARAGE DE KORTING ALSNOG MOET BETAALEN,IK VIND DIT JATTEN

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hyundai hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hyundai?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen