Klacht Hyves: Hyves betaald mij geld niet terug

Klachtnummer
# 49451
Gebruiker
Koraydoganaldemir
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had bedrag gestoord op me vrouw hyves acount .
Vorige jaar november vroeg ik terugstorten van me geld en ze zeiden dat het januari automatisch terug zouden storten
Ik had meerdere keer gevraagd maar ze nemen mij niet seriues.
Ik had banknummer alles heb ik gegeven maar ze nemen mij in de maling ik ben erg boos.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hyves is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hyves?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen