Opgelost door Hyves: spontaan verdwijnen van spullen (huisje) in Pet Party

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 3421
Gebruiker
B.P. Bierman
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Onze zoon speelt al een hele tijd Pet Party op Hyves. Veel van de spellen op hyves kun je gewoon gratis spelen, alleen sommige artikelen kun je alleen met diamantjes aanschaffen. zo ook een huisje. Diamantjes krijg je na een aantal maal inloggen of kun je kopen. Kopen doen wij niet, zonde van het geld. Onze zoon een huisje gekocht van de gratis diamantjes. Je moet dan wel elke dag inloggen om het huisje schoon te houden. Dat doet hij ook. Echter, onlangs verdween zijn huisje spontaan terwijl hij inlogde. Op onze mail reageerde Hyves eerst dat hij het verkocht had (maar dan had hij diamantjes moeten hebben) later werd ineens beweerd dat hij het huisje 15 dagen niet schoongemaakt had. We zijn nu 2 maanden in onderhandeling met Hyves, maar er komt geen enkele reactie. Onze zoon wil gewoon het huisje terug.

Gewenste oplossing

Het terugkrijgen van een huisje
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    Hyves
    Datum
    Hi B.P. Bierman,Dank voor je berichtje. Vervelend dat er geen eenduidig antwoord lijkt te komen en je zoontje nog steeds dat huisje niet heeft. De gamesvragen worden beantwoord door de partij die de Games voor ons verzorgt, zij hebben hier de meeste kennis van. Ik zal hen attenderen op jouw vraag hier, wel is het wellicht handig als je hen zelf ook even mailt via hyves@hyvesgames.nl. Groetjes,
    Annemieke | Team Hyves
  2. Auteur
    B.P. Bierman
    Datum
    Voorstel niet direct afgewezen, ik wil graag aangeven dat onze zoon inmiddels als compensatie genoeg diamantjes toegevoegd heeft gekregen waardoor hij via de Game-Hyves van iemand een huisje kon overkopen. Dus niet zijn eigen huisje, maar een ander. Hij is hiermee tevreden. al hoop ik wel dat deze bug niet nogmaals voorkomt!
  3. Auteur
    Hyves
    Datum
    Wij hopen ook dat het jullie niet nogmaals zal gebeuren!Groetjes,
    Annemieke | Team Hyves
  4. Auteur
    B.P. Bierman
    Datum
    Op zich was de oplossing acceptabel, wel blijf ik vinden dat Hyves of de ontwikkelaars van deze spellen moeten zorgen dat dit soort fouten niet voorkomen en eerder en alerter reageren op zulke klachten, zodat het niet nodig is een site als deze in te schakelen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hyves?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen