Klacht I-KOOK: breuk keukenblad / koolstoffilter (merk onbekend) ontbreekt

Klachtnummer
# 165434
Gebruiker
keuken
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In feb 2009 heb ik een complete keuken bij u gekocht en laten installeren.
In het afgelopen jaar heb ik u verschillende malen benaderd met;
- de klacht dat mijn aanrechtblad een scheur vertoond wat ik gezien de aard van het materiaal, prijs, wijze van gebruik en ouderdom niet verwacht.
- de vraag van welk merk mijn schouwwasemkap is (heeft een nummer) Het merk is van belang omdat ik een koolstoffilter moet kopen en ik geen voorbeeld heb. Dit filter is namelijk nooit meegeleverd, dit verklaard ook de matige werking van het apparaat. Bij plaatsing is uitleg gegeven over vervanging van het vetfilter maar niet over vervanging van een koolstoffilter. U heeft geen enkele actie ondernomen om ter plaatse te kijken wat de schade is. Bij 'niet meer leverbaar' verwacht ik van u een alternatief. Mijn wasemkap kan niet doen wat hij moet doen, luchtjes behoorlijk wegnemen. U heeft de wel betaalde filter niet nageleverd. Met het tegen gereduceerd tarief in orde maken ga ik niet akkoord.

De oplossing

- passend filter voor de wasemkap
- vervanging aanrechtblad

0 reacties

Ook een klacht indienen over I-KOOK?