Klacht I-KOOK: Dat gemaakte afspraken niet worden nagekomen en daar geen enkel excusses tegenover stond

sad Niet opgelost
Kira

Ik ben op vrijdag 21 juni in Slidrecht geweest voor een keuken , mij werd gevraagd disdag 25 juni 13 uur terug te komen. Er was maar 1 mederwerkster die aangaf daar alleen te werken. Ook op dinsdag kon zij zeer weinig doen maar beloofde een mail met tekening en of ik vrijdag 28 juni 10.15 terug kan komen.
Daar was ik maar de medewerkster ziek. De vervanger wist van niets??ook niks in computer. De medewerkster overspannen en dat moets voldoend zijn? Voor het feit dat niets terug te vinden was. Mijn platte grond , de uitgezochte kleur , het keukenblad, de grepen Nada.
De vervanger had geen tijd , hij had een dringende afspraak.
Het feit dat ik 3x voor niks terug was gekomen en dat gemaakte afspraken niet na zijn gekomen. geen reden voor excusses.
Geen vergoeding, maar telkens terug komen dat de mevrouw die mij hielp overspannen is en ziek thuis.
Dat ik daar geen keuken koop is zeker, ze hebben mijn geld niet nodig en de service bizar slecht. Een zaak draaien met 1 zieke en een vervanger die niks kan

Ik wil niks meer met IKooK! Hoe kan je een bedrijf runnen waar 1 verkoper is die zelfs als er geen klanten zijn geen tijd heeft, je 3x laat terugkomen zonder ook maar iets te noteren en 1 vervanger die werderom alleen is en geen tijd heeft
Zorg voor voldoende personeel, zodat bij bezoek van 2 of meer klanten ieder geholpen kan worden en dat alles verplicht gedigitaliseerd zoals afspraken en keuzes.

Geen excuses 3x voor nix naar sliedrecht
    En ik moet reageren??
    Ikook doet niets
    Geen excuses 3x voor nix naar sliedrecht
    En ik moet reageren??
    Ikook doet niets
    Kira
    IKook regeert totaal niet op de klacht dat ik tot 3x in de zaak in Sliedrecht ben geweest waarbij alle afspraken niet zijn nagekomen. De enige medewerkster overspannen de vervanger had het te druk en kon niets in de computer vinden.
    Bleef herhalen medewerkster overspannen. Maar excuses dat was teveel gevraagd, zelfs geen kopje koffie
    I-KOOK
    Dank voor uw mail en uw kritisch oordeel over uw bezoek aan onze showroom.
    U bent het slachtoffer geworden van een zieke medewerker al vind ik het niet netjes dat u dit in uw klacht verwoord.
    Dit is wel de reden dat er niets bewaard is gebleven van uw eerste gesprek, niets is voorbereid en er ook niets in de agenda stond . Dit is ook de reden dat we geen telefoonnummer van u hebben om u te bellen.
    De eigenaar I-KOOK Sliedrecht was zelf in de winkel op het moment dat u er weer was. Hij was net zo verrast door alles als u. Hij heeft op dat moment ook zijn excuses aangeboden, maar had een afspraak staan met een andere klant.

Uw aanbeveling over het opslaan en digitaliseren van klantbezoeken nemen we ter harte. Als mensen ziek zijn/worden, gaan er echter andere krachten werken.

Het is jammer dat u deze ervaring heeft moeten hebben. Wij bieden onze oprechte excuses aan.

Eelco Brand
    Operationeel Directeur I-KOOK Keukens

Kira

Ook een klacht indienen over I-KOOK?