Opgelost door I-KOOK: Geen duidelijke afspraken, en geen service na sale.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 317517
Gebruiker
Akash Jaggoe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 weken geleden een keuken besteld bij de i kook in den haag. Omdat ik renovaties uitvoer op woningen had ik een voorraad keuken nodig. Deze kon ik bestellen en zou geleverd worden in 3 weken. Ik heb de afspraak gemaakt met Jerry Mohabier, dat de keuken in week 33 geleverd zou worden. Dhr Mohabier gaf aan dat de keuken geleverd zou worden incl verhuislift. Ik ben vorige week benaderd door de Meubeltaxi wanneer de levering plaats zou vinden. Die gaf mij alleen ook aan dat ik €150 moest betalen voor de verhuislift. Dit is niet zoals afgesproken met dhr Mohabier. Nu geeft de i kook aan dat ik het moet betalen. Na meerdere keren te bellen is het nooit gelukt deze meneer aan de telefoon te krijgen. En is het nu mij probleem dat ik de keuken hoogwaarschijnlijk niet optijd krijg en dat ik zelf de verhuislift mag regelen.

De oplossing

Optijd keuken in huis, en zoals afgesproken de lift vergoeden.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Akash Jaggoe
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klacht is opgelost. Contact gehad de gemaakte afspraken worden na gekomen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over I-KOOK?