Klacht I Love Fashion News: Klacht over gekochte Fashionbox

Eveline

Op 16-11-'13 een Fashionbox gekocht op de webshop van ILoveFashionNews.
Na ontvangst was het een zware teleurstelling wat ik aantrof aan artikelen. Voor de Fashionbox heb ik 49,95,- euro betaald en het zou een waarde hebben van 150,- euro. Mijn schatting komt de waarde van de Fashionbox niet meer dan 10,- euro. Allemaal goedkope artikelen die je heel goedkoop kunt inkopen. Bij 2 siereden was er al een steentje uit. Ik voelde me echt bestolen van mijn geld. Gewoon oplichting vind ik dit. Heb gelijk contact opgenomen met ILoveFashionNews en zij konden mij alleen een kortingsbon bieden van 10% voor op de webshop. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan omdat ik mijn geld terug wil. Uiteindelijk hebben ze alsnog via de mail een kortingsbon opgestuurd voor de webshop. Een hele slechte afhandeling en totaal niet klantvriendelijk.

Ik wil mijn geld teruggestort krijgen op mijn rekening. De Fashionbox zal ik terug sturen naar het hoofdkantoor van ILFN.

Wij vinden dat I Love Fashion News hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over I Love Fashion News?