Klacht I Love Outlet: Geen geld terug.

sander

Ik heb een vaatwasser gekocht van dit bedrijf. Ik heb tijdens deze koop gevraagd hoe de garantie werkt. Ik kreeg hierop een simpel antwoord, dat ik wanneer de vaatwasser stuk is deze terug moest brengen voor reparatie. De printer deed het niet waardoor de factuur per mail een uur later binnen kwam. Blijkbaar is het alleen terugruil garantie, Dit hadden ze mij niet verteld tijdens de koop. Hierdoor heb ik met goed vertrouwen deze vaatwasser gekocht. De vaatwasser was al na 1 dag stuk. Ik de vaatwasser terug gebracht en deze was gerepareerd en netjes terug gebracht bij mijn adres. De vaatwasser was weer stuk na een dag. Ik belde het bedrijf op en vroeg om mijn geld terug. Dit kon de persoon aan de telefoon niet zeggen. Die vroeg of ik de dag daarna terug wilde bellen. Dit gedaan en precies hetzelfde verhaal. Nu krijg ik eindelijk de manager aan de lijn. Die vertelde mij dat hij niet tegen iedereen gaat zeggen dat het een ruil teruggarantie is. en dat ik maar op de bon had moeten kijken

Ik wil graag mijn geld terug. omdat ik deze koop heb gedaan met het vertrouwen dat het garantie was en geen terug ruil garantie. als de printer het niet doet kan ik ook geen factuur mee krijgen dus ik krijg pas achteraf te horen dat het gaat om een terug ruil garantie. als ik dit had geweten dan had ik dit niet gekocht. er staat ook niet concreet op de bon dat bij defecte apparaten alleen terugkoop kan van 50% er staat eventuele terugkoop van goederen voor 50%.

Wij vinden dat I Love Outlet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over I Love Outlet?