Klacht Iam Rebecca: niet ontvangen besteld artikel via webshop

Klachtnummer
# 459007
Gebruiker
J. D.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het artikel wat we besteld hebben, is na twee weken nog niet geleverd. Drie keer contact opgenomen, per email. Dat is ook de enige mogelijkheid. Er staat op de website 24/7 klantenservice, maar we hebben nog geen reactie ontvangen, behalve de standaard berichten (dat het bericht ontvangen is en door het personeel zal worden bekeken). Het ziet er naar uit dat dit een nep webshop is en dat we waarschijnlijk het product nooit zullen ontvangen. Dus bestel niks via deze webshop!
P.s. aankoopbewijs is aanwezig (kon ik niet meesturen)

De oplossing

Het artikel alsnog leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iam Rebecca hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iam Rebecca?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen