Opgelost door IBenmpreventie: slechte communicatie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 100539
Gebruiker
luppie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ibenm reageert niet op mails en pakt aangetekende brieven niet aan ,
neemt bijna nooit de telefoon op , en als ze opnemen is er een vaag antwoord
je kan binnen 14 dagen je contract ontbinden maar als je om een bevestiging vraagt zeggen ze het is oke zo ???

De oplossing

ik verlang een duidelijke bevestiging van het ontbinden van het contract

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat IBenmpreventie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    luppie
    Datum
    opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
luppie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over IBenmpreventie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen