Klacht Iberia: Bagage kapot

Klachtnummer
# 328859
Gebruiker
Eline 29 Eskes
Datum
0 reacties

Details

Klacht

2 maanden geleden ben ik terug gekomen van vakantie op 13 augustus 2018.
Onze bagage kwam toen niet aan bleek nog in Madrid te staan. PIR op het vliegveld aangemaakt.
3 dagen later werd onze bagage thuis gebracht.
Tot mijn verbazing waren beide bagage stukken beschadigd en hadden dikke scheuren en krassen. Ik heb toen een klachten formulier op de site ingevuld zoals aangegeven word bij Iberia wat je moet doen als je bagage kapot is.
Inmiddels is het 26 oktober, verschillende keren contact gezocht met Iberia maar word niet geholpen. Telefonisch krijg je een engelse aan de lijn terwijl je vraagt om een nederlandse telefoniste. Sorry niet beschikbaar word dan gezegd. Prima, dan op z'n engels. Geeft de telefonist aan ja sorry dan moet je even een nieuwe invullen. Hem duidelijk aangegeven dat ik dit niet ga doen omdat ik een reactie verwacht van hun en graag direct contact wil met de afdeling klachtenservice.
Dit kan niet. Hele site nagepluisd en kan nergens contactgegevens of een mail adres vinden. Is toch te belachelijk voor worden dat ik dan opnieuw de hele procedure weer in moet gaan vullen. Ben niet gek!
Ik wil dus graag reactie op mijn klacht over de 2 bagage stukken.

Gewenste oplossing

Ik wil dat het bedrijf contact met me opneemt en ik met een nederlandse telefoniste of per mail tot een oplossing kom en een vergoeding krijg voor mijn kapotte bagage die nu niet meer te gebruiken is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iberia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iberia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen