Klacht Iberia: Baggage zoek sinds maart 2015. Geen mail of telefoon response sindsdien.

Anton

Baggage lost van reis van Malabo via Madrid naar Amsterdam. Baggage lost in Madrid.
Vele malen getraced, maar niets gevonmden. Nu al niet meer vermeld in world tracing system. Iberia niet bereikbaar per telefoon, reageert niet op mails en zelfs ouderwetse brieven met klachten. Eis compensatie. Heb zelf actie ondernomen en ben er achter gekomen dat mijn baggage was verwisseld met een ander ( tag verwisseling) heb alle informatie bij lousy Iberia gedeponeerd. Steeds radio stilte.
Iberia geeft blijk niet in de internationale industry thuis te horen, ben al maanden mijn spullen en private belangrijke zaken kwijt. Heb veel gereist in mijn leven en altijd Iberia gemeden vanwege slechte reputaties, maar kon dit keer niets anders.
Alles is bevestigd, Iberia blacklisted for life. Maar mijn baggage probable lost for life.....

Compensatie voor bagage loss en compensatie van ellende ondervonden door vermiste spullen. Indien Iberia geen thuis geeft een schriftelijke verklaring dat de baggage door hun failures en non conformities is gebeurd. Volle verantwoordelijkheid, opdat ik het dan op een andere manier kan claimen.

Wij vinden dat Iberia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Iberia?