Klacht Iberia: Directe vlucht Lissabon vertrekt 7 uur en 50 minuten eerder , Het wordt ook een vlucht met tussenstop, totale duur 8 uur en 50

verr

Directe vlucht naar Lissabon via IBeria voor 23 dec. geboekt en betaald . Vertrek was gepland om 17.50u uit Brussel. Totale reistijd 1 uur 55 min.
De vluchttijden worden gewijzigd en het wordt een vlucht via Barcelona, dus met een tussenstop van 5 uur en 55 min . DE totale reistijd zal nu worden 9 uur en 50 minuten.
De nieuwe vertrektijd wordt nu 10.00u vanuit Brussel, dus 7 uur en 50 minuten eerder.
Dit valt nu niet meer te combineren met onze werktijden op vrijdag 23 december.
Wanneer we nu een nieuwe vlucht moeten boeken wordt deze meer dan 3 maal zo duur.

Ik ben al naar D-reizen geweest en deze proberen iets voor ons te doen. Ook zij vinden het verschil in vertrektijd onacceptabel en het zelfde geldt voor de extra overstap in Barcelona en de extreem extra lange reistijd.
Ook de vertrektijd uit LIssabon is onrealistisch vroeg.
D-Reizen heeft ook gebeld met Iberia.

Wij kunnen ons geld van Iberia terug krijgen. We conform de deal vliegen naar Lissabon

OP 23 december conform de voorwaarden van het geboekte ticket naar Lissabon vliegen. 10.00u u vertrekken gaat niet lukken, Er moet toch via Iberia een alternatief zijn.

Wij vinden dat Iberia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Iberia?