Klacht Iberia: Heen en terug reis koffer kwijt

Klachtnummer
# 144260
Gebruiker
MarcelSluis
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vrijdag 12 november vlucht vanaf Madrid naar San Jose. Bij aankomst koffer kwijt.
Donderdag avond raakte ik de koffer kwijt en zaterdag avond kreeg ik hem pas.
Op de weg terug van Madrid naar Brussel op vrijdag 20 november wederom koffer kwijt.
Ik vloog op Brussel omdat ik zakelijk naar Zuid Duitsland moest. Ik moest hierdoor eerst terug naar Nederland om vervangende kleding te halen.
Dit koste me veel tijd en geld.
Het betrof hier een Business Class ticket en vind de afhandeling van Iberia zeer slecht.

Gewenste oplossing

Ik had wel verwacht dat ik een vergoeding zou krijgen voor de 2 dagen in CR. Kleren moeten kopen en vanaf Brussel terug naar Nederland en dan naar Stuttgart is ook niet echt handig.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iberia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iberia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen