Klacht Iberia: Iberia: wij hebben na 22 uur vertraging recht op de wettelijk vastgestelde compensatie!

Klachtnummer
# 313295
Gebruiker
C.D. Garland Groenendal
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 4 juni 2018 kregen wij na het inchecken te horen dat onze vlucht vanuit Pamplona wegens een technisch mankement gecanceld was.
Wij (8 pers) werden op een latere vlucht gezet. Hierdoor hebben wij onze aansluiting op 4 juni in Madrid gemist en moesten wij in Madrid overnachten. Hotel en vervoer werden geregeld, het leek eigenlijk wel een ‘standaard procedure’.
De volgende middag konden wij naar Amsterdam vliegen, waar wij met 22 uur vertraging aankwamen.
Volgens de geldende regels en wetten hebben wij recht op €250,- pp.
Iberia verschuilt zich achter onvoorziene omstandigheden die bij het vliegen ‘niu eenmaal’ voorkomen. Schandalig, om 8 personen die zomaar, dankzij Iberia, een dag niet op hun werk, op hun afspraken etc konden zijn, die gewoon 100 procent recht op deze vergoeding hebben af te schepen met zo’n antwoord!

Gewenste oplossing

Dat Iberia de wettelijk verplichte 8 x €250,- uitbetaalt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iberia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iberia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen