Klacht Iberia: Iberia: wij hebben na 22 uur vertraging recht op de wettelijk vastgestelde compensatie!

C.D. Garland Groenendal

Op 4 juni 2018 kregen wij na het inchecken te horen dat onze vlucht vanuit Pamplona wegens een technisch mankement gecanceld was.
Wij (8 pers) werden op een latere vlucht gezet. Hierdoor hebben wij onze aansluiting op 4 juni in Madrid gemist en moesten wij in Madrid overnachten. Hotel en vervoer werden geregeld, het leek eigenlijk wel een ‘standaard procedure’.
De volgende middag konden wij naar Amsterdam vliegen, waar wij met 22 uur vertraging aankwamen.
Volgens de geldende regels en wetten hebben wij recht op €250,- pp.
Iberia verschuilt zich achter onvoorziene omstandigheden die bij het vliegen ‘niu eenmaal’ voorkomen. Schandalig, om 8 personen die zomaar, dankzij Iberia, een dag niet op hun werk, op hun afspraken etc konden zijn, die gewoon 100 procent recht op deze vergoeding hebben af te schepen met zo’n antwoord!

Dat Iberia de wettelijk verplichte 8 x €250,- uitbetaalt.

Wij vinden dat Iberia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Iberia?