Klacht Iberia: Iberia compenseert niet volgens Verordening (EG) nr. 261/2004 van het Europees Parlement

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 316334
Gebruiker
lkr
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een vlucht naar New York met 24 uur vertraging door een defect toestel. na 2 maal via hun website compensatie te hebben gevraagd krijg ik na 28 werkdagen een excuus mail en hun hoop dat ik in de toekomst met hen zal verder reizen.
Dus van de europese regelgeving met recht op 600 euro compensatie geen sprake. Telefonisch wordt je telkens naar hun klachtenformulieren verwezen dus een straatje zonder einde.
De goedkope maatschappij Wizzair daarentegen heeft mij onlangs wel heel netjes behandeld.

Gewenste oplossing

Ik verwacht gewoon de wettelijke compensatie die door Europa is geregeld voor vertragingen boven de 4 uur voor vluchten boven de 3500 km . De vertraging is namelijk veroorzaakt door een defect aan hun toestel. Dit is geen uitzonderings omstandigheid.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iberia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Iberia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen