Klacht Iberia: Iberia compenseert niet volgens Verordening (EG) nr. 261/2004 van het Europees Parlement

lkr

Een vlucht naar New York met 24 uur vertraging door een defect toestel. na 2 maal via hun website compensatie te hebben gevraagd krijg ik na 28 werkdagen een excuus mail en hun hoop dat ik in de toekomst met hen zal verder reizen.
Dus van de europese regelgeving met recht op 600 euro compensatie geen sprake. Telefonisch wordt je telkens naar hun klachtenformulieren verwezen dus een straatje zonder einde.
De goedkope maatschappij Wizzair daarentegen heeft mij onlangs wel heel netjes behandeld.

Ik verwacht gewoon de wettelijke compensatie die door Europa is geregeld voor vertragingen boven de 4 uur voor vluchten boven de 3500 km . De vertraging is namelijk veroorzaakt door een defect aan hun toestel. Dit is geen uitzonderings omstandigheid.

Wij vinden dat Iberia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Iberia?