Klacht Iberia: Iberia refuses to refund 5000 euros for an unsuccessful reservation

Klachtnummer
# 608687
Gebruiker
Gebruiker1601732453
Datum
0 reacties

Details

Klacht

I made a reservation online and payment through ideal for 5044 euros. The system didn't make a reservation so there's no booking code. Iberia first said the money would go back in my account 24 hours later. I didn't get the money so I called and now they say I may get my money back in 15 or 30 days because they didn't the money in their account. I just want them to give me my money back

Gewenste oplossing

Refund me the money.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iberia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iberia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen