Klacht Iberia: Koffer 36 uur later bezorgd en stoelen omgeboekt binnen 24 uur en toch betalen

Klachtnummer
# 128392
Gebruiker
Esther
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op de heenweg waren onze koffers niet meegekomen, deze werden ruim 36 uur later bezorgd. De gemaakt kosten zijn nog steeds niet gestort,
OP de terugweg hebben we stoelen gewijzigd binnen de laatste 24 uur, dit moet dan gratis zijn, wij moesten betalen 150 dollar.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iberia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iberia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen