Klacht Iberia: Koffer vermist, half jaar later nog geen oplossing/vergoeding

Zusterdimf

Op 29/1 vloog ik met Iberia naar Panama. Eenmaal daar bleek mijn koffer kwijt te zijn. Mijn hele vakantie hierna was een ware nachtmerrie (rondtrekken zonder spullen), contact krijgen met Iberia was een ramp. Iberia zelf, heeft tot de dag van vandaag geen enkele keer contact met mij opgenomen. Aan het eind van mijn reis kreeg ik het goede nieuws dat mijn koffer terecht was (nadat ik zelf belde) Iberia heeft mij nooit laten weten dat deze gevonden was en toen ik eindelijk wist te achterhalen, bleek dat ze mijn koffer al weer kwijt waren en "per ongeluk naar madrid hadden verzonden"
Ik bleef rustig en vriendelijk, maar nu ik al een half jaar haast SMEEK om in ieder geval de €1800 euro aan schade te dekken die ze hebben gemaakt, waarop ik wederom geen respons krijg, ben ik het zo zat! Ik ben verzekerd bij de Europeesche maar deze komt alleen met de zinnige tip dat ik het met Iberia op moet lossen.

Ik weet niet meer wat ik nu moet doen en voel me ontzettend alleen in dit verhaal.

Ik wil gewoon dat Iberia mijn spullen vergoed.
Ik ben al mijn goede kleding, sieraden en dergelijke kwijt. Daarnaast ook genoeg spullen met emotionele waarde die ik nooit meer kan vervangen.
Ik heb het dan nog niet eens over eventuele compensatie voor de hel-vakantie die ik heb gehad. Zo heb ik onder andere ernstige verbrandingen opgelopen omdat ik gelijk doorreisde naar een klein (indianen-eilandje (5 inwoners) zonder winkels, zonder dat ik van Iberia ook maar iets kreeg om me mee te beschermen/af te dekken.
De rest van de vakantie kon ik amper in zon of zwemmen, omdat ik open wonden had van deze verwondingen.

Mijn droomvakantie werd een nachtmerrie die me nog steeds niet loslaat door alle problemen die het met zich meebracht en de financiele schade die dus nog steeds niet is gedekt

Wij vinden dat Iberia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Iberia?