Klacht Iberia: terugvlucht 1 dag te vroeg geboekt

Klachtnummer
# 181082
Gebruiker
Ralph
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Gisteravond heb ik 2 vliegticket geboekt bij iberia van 16-18 september voor een familiefeest in spanje. Dit had van 16-19 september moeten zijn (stom van mij) bevestiging kwam ik hier achter, maar kreeg geen mastercard bevestiging deze keer, dus ik was te laat. Wij hebben direct klantenservice gebeld.

alhoewel de medewerker ons vriendelijk te woord stond, was het niet mogelijk, zelfs niet tegen betaling de vlucht om te boeken. Er is geen winkel waar ik op zo'n korte termijn niet kan omruilen. De vlucht is over een maand?
Is er eenmogelijke oplossing voor dit probleem? Hoe is dit mogelijk, dit verwacht je bij prijsvechters niet bij iberia?
Mvg
ralph lindeboom

Gewenste oplossing

Omboeken ticket naar maandag 19 september evt tegen betaling administratiekosten, maar als ik volledige vlucht moet betalen ga ik niet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iberia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iberia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen