Klacht Iberia: verloren koffer

Klachtnummer
# 45897
Gebruiker
farida
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 19 december 2013 hebben wij met iberia gevlogen naar miami. Daar aangekomen miste wij 2 autostoelen , 1 buggy en een koffer.
Ik moest de call center bellen van iberia . Ze waren zeer onbehulpzaam en kon geen hoogte krijgen van hun gesprek. Na 2 dagen en zelf te bellen krijg ik eindelijk te horen dat ze de autostoelen en de buggy hebben gevonden. Na enkele dagen weer gebeld voor mijn koffer kreeg ik te horen ; ja mevrouw u koffer is hier op de airport kom maar halen.
aangekomen op de airport van miami bleek dat die koffer niet van mij is. Het zijn echt amateurs die bij iberia werken. Nu nog steeds op 6 januari heb ik nog nieks gehoord van iberia. Service van iberia is super slecht. Ze zijn niet klantvriendelijk en niet behulpzaam. Ik laat het zeker niet hierbij zitten.

De oplossing

Ik wil een vergoeding van mij dure koffer en inhoudt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties