Klacht Iberia: verloren koffer

Klachtnummer
# 45897
Gebruiker
farida
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 19 december 2013 hebben wij met iberia gevlogen naar miami. Daar aangekomen miste wij 2 autostoelen , 1 buggy en een koffer.
Ik moest de call center bellen van iberia . Ze waren zeer onbehulpzaam en kon geen hoogte krijgen van hun gesprek. Na 2 dagen en zelf te bellen krijg ik eindelijk te horen dat ze de autostoelen en de buggy hebben gevonden. Na enkele dagen weer gebeld voor mijn koffer kreeg ik te horen ; ja mevrouw u koffer is hier op de airport kom maar halen.
aangekomen op de airport van miami bleek dat die koffer niet van mij is. Het zijn echt amateurs die bij iberia werken. Nu nog steeds op 6 januari heb ik nog nieks gehoord van iberia. Service van iberia is super slecht. Ze zijn niet klantvriendelijk en niet behulpzaam. Ik laat het zeker niet hierbij zitten.

Gewenste oplossing

Ik wil een vergoeding van mij dure koffer en inhoudt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iberia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iberia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen