Klacht Iberia: x

Klachtnummer
# 345400
Gebruiker
A.F. ten Cate
Datum
0 reacties

Details

Klacht

1 x gate closed terwijl ik op tijd was (Schiphol - Barcelona). Heb andere vlucht moeten boeken, geld kwijt.
1 x koffer zwaar beschadigd en besmeurd met waarschijnlijk sesampasta. Bij reclamatie geen Engels-sprekend personeel voorhanden (mijn Spaans laat zeer te wensen over). Geen vergoeding.

Gewenste oplossing

x

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iberia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iberia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen