Klacht Ibis Hotels: Eerste indruk zegt niet alles

Klachtnummer
# 70156
Gebruiker
Johnnyvan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De eerste indruk van het hotel was goed. Alleen bij de eerste nacht ging het mis. Een nacht receptionist die bijna geen Engels sprak en verstond. De bedden waren rond uit dramatisch. Zeker de toplaag en het laken wat er telkens afschoot, doordat de enkele matrassen weggleden van het bed. Als klap op de vuurpijl de airconditioning die het niet doet. Rond die tijd is het 38 graden in Bordeaux. Dus u kunt wel nagaan hoe warm het op de kamer is. De volgende dag werd er weinig over gezegd. Hooguit dat er een monteur onderweg was, maar geen excuus, etc. De tweede nacht deed de airconditioning het wel, maar de bedden waren nog steeds slecht.

De oplossing

Op zijn minst een excuus

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ibis Hotels hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ibis Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen