Klacht Ibis Hotels: Kamer niet beschikbaar, geen wifi en andere kamer dan geboekt.

Klachtnummer
# 64167
Gebruiker
Els
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Overnachting ibis budget metz.
Bij aankomst om 17.00 kamer NIET beschikbaar, na een half uur zou dit zo zijn... Weer niet... Nog weer een half uur wachten, 18.15 eindelijk een kamer die om 12.00 uur beschikbaar had moeten zijn. Overigens een andere kamer dan we hadden geboekt. Wifi ook niet beschikbaar, aan de bali heel lang wachten op een lief meisje dat totaal geen Engels sprak en voortdurend aan de telefoon was. Haar treft geen blaam, vlgs mij moest ze het hotel in haar eentje draaiend houden.
Hoewel dit een budget hotel is mag je toch verwachten dat de afspraken worden nagekomen.
Graag uw reactie en tegemoetkoming aan het gemis van een kamer van 12.00- 18.15 uur ( ongeveer de helft van de tijd!!)
Els van der sloot

De oplossing

Redelijk antwoord van ibis

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ibis Hotels hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ibis Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen