Klacht ibiza tassel bikini: 2 maanden geleden een bikini besteld en betaald maar nog steeds niet ontvangen

MJ

Midden februari heb ik een bikini besteld en betaald bij ibiza tassel bikini. Op de website wordt tot op heden gepromoot dat de bikini´s op voorraad zijn. na 2 weken wachten heb ik ze gemaild met de vraag waar mijn bikini bleef. Hun antwoord: door extreme drukte is de levertijd verlengd naar 2 tot 3 weken. Na 3 weken nog steeds geen bikini. Ik heb ze wederom weer gemaild. Ze gaven aan dat er problemen waren bij de douane met de bikini's. Nu zijn we inmiddels weer 3/4 weken verder en heb ik nog steeds mijn bikini niet gekregen. 2 weken geleden weer gemaild. Nu kreeg ik de reactie dat de bikini afgelopen week binnen zou komen en verstuurd zou worden. Je raad het al.. nog steeds geen bikini. wederom gemaild: nu de reactie..; er is iets fout gegaan bij post nl, ze zouden hem wederom opsturen. Na 2 maanden nog steeds geen bikini ontvangen. Echt schandalig!! en nog steeds staat er op de site dat de bikini's op voorraad zijn. Ze promoten iets dat ze niet kunnen leveren!

Ik verwacht dat de bikini alsnog geleverd wordt binnen een week. Als dit wederom niet mogelijk is eis ik mijn geld terug.

Wij vinden dat ibiza tassel bikini hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ibiza tassel bikini?