Klacht ibiza tassel bikini: Geen reactie op verzoek bikini ruilen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 29474
Gebruiker
Jordi Smit
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 21 maart een order geplaatst voor 1 bikini maat M. Was bedoeld als verjaardagskado.
Uiteindelijk pas 2 mei de bikini ontvangen. Helaas was deze te klein.
Op 5 mei via Facebook contact opgenomen. Erna ook nog het contactformulier ingevuld op de site. Geen reactie
Op 15 mei weer contact opgenomen via Facebook. Geen reactie
Op 24 juni weer contact opgenomen via Facebook en de website. Geen reactie

Waar ik me vooral over verbaas is dat ik gewoon GEEN reactie meer krijg. Ook mijn posts op Facebook worden verwijderd als ik negatief (ik zie het meer realistisch) over het bedrijf praat.
Ik hoop dat zij snel contact opnemen met mij

De oplossing

Ruilen met maat L

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ibiza tassel bikini hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Jordi Smit
    Datum
    Totaal geen reactie gekregen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jordi Smit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry