Klacht Ibizatasselbikini.nl: 6 maart besteld, 12 maart betaald, 5 mnd en 8 mails verder en nog niets mogen ontvangen

sgtadriaans

Hoi Jill (schijnbaar de contactpersoon in de eerste mail)
6 maart 3 bikini's besteld, betaald 12 maart met After Pay, de eerste zending ontvangen op 23 april, helaas te klein. 25 april retour
gestuurd naar de postbus 5125, Capelle a/d IJssel, waar blijkt deze te zijn ontvangen. Nu Inmiddels 5 maanden verder en 8 mails verzonden, waarvan de eerste persoonlijk, krijg je van de rest geen antwoord maar slechts een "replay" en nog niets mogen ontvangen. Het telefoonnr. 0108224204 wordt nooit opgenomen en is helaas van de website gehaald. De zomer is voorbij maar we blijven hopen op een nette afwerking.

Graag had ik de bikin's mogen ontvangen omdat deze voor mijn dochters zijn besteld. Nu de zomer voorbij is en ik genoodzaakt ben geweest toch elders bikini's te kopen, wil ik graag mijn geld ontvangen.

Wij vinden dat Ibizatasselbikini.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ibizatasselbikini.nl?