Opgelost door Iblue.nl: Geen service bij aankooptraject

Ilvy L

Ik wil graag een klacht indienen omdat ik niet tevreden ben over de service van IBlue. Dit heeft meerdere oorzaken. Allereerst krijg ik via het systeem niet de juiste huizen in mijn mailbox. Ik heb dit meerdere keren aangekaart, maar het blijft een ding. Natuurlijk kan ik zelf zoeken naar huizen, maar het idee is toch juist dat je een gericht aanbod aangeboden krijgt? Het gespecificeerd zoeken blijkt ook niet te werken. Ondanks toezeggingen dat het opgelost wordt, zijn we nu weken verder en werkt het niet. Uw medewerker A. die mij vervolgens welwillend zelf huizen toestuurt, bedoelde het natuurlijk goed, maar deze panden voldeden niet aan mijn zoekopdracht.

Naast het onvolledige aanbod en het voortdurend vragen naar een oplossing, was het eerste contact met de aankoopmakelaar ook geen succes. Ik wilde graag vooraf informatie over het pand aan de Bilitonkade 73 in Utrecht. Alleen door continu te blijven bellen, kreeg ik uiteindelijk contact en werd de bezichtigingsafspraak gemaakt. Tijdens de bezichtiging werden mijn vragen over scheuren in de gevel en isolatie niet echt beantwoord. Ik kreeg sterk het gevoel dat het voornaamste doel van de afspraak het contact met de verkoopmakelaar was. Al met al had ik totaal niet het idee dat ik met een professional te maken had en dat ik-als ik had willen bieden-ook maar enige kans zou hebben.

Al met al ben ik teleurgesteld in de service van IBlue. Dit kost mij veel te veel energie, zeker gezien het feit dat mijn vader is opgenomen in het ziekenhuis. k heb het waarschijnlijk gewoonweg niet getroffen, maar zoals u wellicht kunt begrijpen, wil ik wel een aanpassing van het starttarief of er sowieso mee stoppen.

Ilvy L
    Ik heb nog geen reactie ontvangen.
    Ilvy L

Wat ik vergat te melden in vorige post is dat ik mails ontving van Iblue met daarin de mededeling dat mijn dossier naar de deurwaarder gestuurd zou worden. Terwijl ik december 2017 aangegeven had niet verder te willen en graag contact zou krijgen. Dat verliep niet vlekkeloos, ofewel ik hoorde niets ondanks 20 mails.

Ilvy L
    Uiteindelijk is de klacht nu opgepakt en opgelost. Fijn dat het na ene paar maanden nu geregeld is.

Creditering factuur.

Ook een klacht indienen over Iblue.nl?