Klacht iBOOD: Aflevering fotoboek met 3 storende fouten

fotoamateur

Ik had 4 juni een fotoboek besteld (MyBKS fotoboek) dat op 19 juli werd afgeleverd. Er waren 3 storende fouten aanwezig. Ik heb hierover gebeld met de klantenservice. Mij werd geadviseerd een mail te sturen met de klacht. Tevens werd mij meegedeeld dat het niet zeker was dat de klacht behandeld zou worden.
Ik heb een mail verstuurd met bijlagen waarop de fouten vermeld staan. Hierop ontving ik een standaard bericht dat mijn mail ontvangen was, dat het streven was om binnen enige dagen een reactie te geven.
Helaas heb ik tot nu toe geen enkele reactie vernomen.

In de mail die ik naar iBood gestuurd heb ik o.a het volgende vermeld:
Ik zou het zeer op prijs stellen als deze fouten gecorrigeerd kunnen worden.
Gaarne ontvang ik ook bericht omtrent de voortgang en/of ik nog andere gegevens moet aanleveren.

iBOOD
    Beste heer,Bedankt voor uw bericht middels klachtenkompas. Helaas is het erg druk op de Customer Service afdeling waardoor uw bericht nog niet in behandeling is genomen.Spijtig om te vernemen dat u de fotoboeken heeft ontvangen met fouten. De klantenservice zal vandaag contact met u opnemen over de afhandeling van uw klacht.Onze oprechte excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,iBOOD Webcare Team
    fotoamateur
    Ik ontving een reactie van iBood dat o.a het volgende inhield
    Wij willen u vragen contact op te nemen met MyBKS zodat zij de fout kunnen herstellen. Omdat het hier gaat om duidelijke productiefouten dienen zij het voor u op te lossen.
    Helaas is het niet mogelijk voor iBOOD om het fotoboek te herstellen omdat de bestelling en productie volledig in handen is van MyBKS. Vervolgens heb ik de klacht naar de klantenservice van MyBKS gestuurd. Hierop heb ik geen reactie ontvangen
    iBOOD
    Beste heer,Bedankt voor uw aanvullende bericht. Wij hebben uw bericht doorgezet naar de Customer Service afdeling zodat zij contact met u kunnen opnemen om u nader te informeren. Met vriendelijke groet,iBOOD Webcare Team

Ook een klacht indienen over iBOOD?