Opgelost door iBOOD: Afmelden voor nieuwsbrief helpt niet!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 258923
Gebruiker
Vulcan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik probeer al talloze keren af te komen van de nieuwsbrieven van Ibood. Ik schrijf me keurig uit, vink alle opties aan, dan staat er ook "Je bent uitgeschreven voor de geselecteerde abonnementen" maar niets helpt. De volgende dag staat de mailing weer in m'n inbox. Ik heb geprobeert af te melden via tablet met Android 6 , en via pc met Windows 10.

De oplossing

Ik wil dat de mailings stoppen, en dat de afmeldprocedure van Ibood gewoon goed gaat werken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

iBOOD is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vulcan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb zelf via Facebook contact opgenomen. Op één of andere manier stond mijn emailadres als "unsubcribed", maar toch bleven de nieuwsbrieven komen. Toen heeft Ibood handmatig mijn email verwijderd. Het duurde even, maar na fb contact uiteindelijk vlot en netjes.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen