Klacht iBOOD: afstandbediening kapot

flippie

helaas is onze sony cinema set de afstandsbediening kapot geraakt en werkt gedeeltelijk meer . Via de site van hun bij garantie kom ik er niet uit.
Aangegeven naar klanten service van hun en die verwijzen weer naar de site van hun en garantie., waar ik dus niet uit kom .

graag een nieuwe opsturen , onze algemene afstandsbediening werkt wel de toets function

iBOOD
    Geachte peddelkano,Bedankt voor uw bericht.Spijtig te horen dat het niet gelukt is om een service verzoek in te dienen in uw Mijn iBOOD. Wij hebben het nagekeken en zien dat u twee accounts heeft, een account waar de desbetreffende bestelling in staat en een account zonder bestellingen. U logt zeer waarschijnlijk in op het account waar geen bestellingen in staan. De customer service gaat u vandaag helpen per e-mail door aan te geven welk account u nodig heeft.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende en naar tevredenheid te hebben geinformeerd.Namens Team iBOOD wensen wij u een fijne dag!Met vriendelijke groet,iBOOD Webcare Team
    flippie
    ik zat inderdaad fout met het inloggen en heeft de nodige tijd gekost. Toen het eindelijk lukte werd ik verwezen door hun site naar sony.
    Sony wees mij erop dat de leverancier het moet regelen.
    hier heb ik ibood op gewezen en die kwamen met een oplossing.
    Dinsdag de oude verstuurd , zaterdag de nieuwe in huis.
    De verzendkosten zouden vergoed worden.
    Achteraf alles netjes verlopen.

Ook een klacht indienen over iBOOD?