Opgelost door iBOOD: Annuleren bestelling wordt moeilijk gemaakt

Op 26-10 via de site een Nexus 7 2012 besteld
Op 27-10 een mail gestuurd dat ik de order wil annuleren
Op 27-10 een snelle reactie terug, dat de bestelling al onderweg is en niet geannuleerd kan worden. Dat ik pakket moet weigeren bij aflevering
Op 27-10 mail gestuurd dat de verzenddatum op 17 november staat, dus dat pakket nog niet onderweg is. Dat ik dus graag de bestelling wil annuleren en geld wil terugontvangen.
Op 31-10 iBood geef aan dat ze probleem hebben met transportinformatie opvragen en aanpassen. Geeft verder geen antwoord op mijn vraag.
Op 7-11 Weer gemaild. Of ze antwoord kunnen geven op mijn vragen van 31-10

Sindsdien nog geen antwoord ontvangen. Mijn grootste probleem is dat ik niet wil dat het pakket verzonden wordt. Ik heb vroegtijdig aangegeven te annuleren. Als het pakket toch wordt aangenomen (bijv. omdat het bij buren wordt afgeleverd), draai ik op voor de retourkosten.

Annuleren van bestelling
Niet verzenden van bestelling
Geld terugstorten op mijn rekening.

iBOOD
    Beste heer,Bedankt voor uw bericht. Helaas ervaren wij op dit moment mailtechnische problemen waardoor wij hebben vernomen dat e-mails vanuit onze klantenservice niet bij klanten binnenkomen. Hierdoor heeft u waarschijnlijk nog geen bericht heeft ontvangen.Wij hebben de annulering doorgevoerd in uw account en het bedrag zal binnen 5 tot 10 werkdagen worden teruggestort. Het kan echter zijn dat het product al is klaargezet voor verzending waardoor het product toch wordt verzonden. Wij kunnen het op dit moment tot onze spijt niet tegenhouden. Wij willen u vragen het product te weigeren dan wel aan te nemen en ons hiervan op de hoogte te stellen. Wij zullen u hiervoor kosteloze retourinstructies sturen. Onze excuses voor het ongemak en de eventuele verwarring omtrent de mailing. Desalniettemin wensen wij u een fijne dag toe!Met vriendelijke groet,iBOOD Webcare Team
    nielsbruin
    Fijn dat er nu wel snel gereageerd kan worden. Ik hoop dat het nu snel afgehandeld is.

nielsbruin

Ook een klacht indienen over iBOOD?