Opgelost door iBOOD: Annuleren bestelling wordt moeilijk gemaakt
Details
De klacht
Op 26-10 via de site een Nexus 7 2012 besteldOp 27-10 een mail gestuurd dat ik de order wil annuleren
Op 27-10 een snelle reactie terug, dat de bestelling al onderweg is en niet geannuleerd kan worden. Dat ik pakket moet weigeren bij aflevering
Op 27-10 mail gestuurd dat de verzenddatum op 17 november staat, dus dat pakket nog niet onderweg is. Dat ik dus graag de bestelling wil annuleren en geld wil terugontvangen.
Op 31-10 iBood geef aan dat ze probleem hebben met transportinformatie opvragen en aanpassen. Geeft verder geen antwoord op mijn vraag.
Op 7-11 Weer gemaild. Of ze antwoord kunnen geven op mijn vragen van 31-10
Sindsdien nog geen antwoord ontvangen. Mijn grootste probleem is dat ik niet wil dat het pakket verzonden wordt. Ik heb vroegtijdig aangegeven te annuleren. Als het pakket toch wordt aangenomen (bijv. omdat het bij buren wordt afgeleverd), draai ik op voor de retourkosten.
De oplossing
Annuleren van bestellingNiet verzenden van bestelling
Geld terugstorten op mijn rekening.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.