Klacht iBOOD: Betaling gedaan, niets geregistreerd bij IBood en (nog) geen geld terug.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 89753
Gebruiker
Mario
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na het plaatsen van de bestelling is er iets fout gegaan bij de IDEAL verwerking bij IBOOD. Betaling is afgeschreven van mijn rkening naar die van IBOOD. Echter ben ik nu al ruim een week aan het proberen iets van IBOOD te horen te krijgen maar zowel per mail als telefonisch is er geen contact te krijgen. Ik heb een mail met betaalbewijs verstuurd echter nog steeds geen enkel teken van leven van IBOOD. Telefonisch zijn ze sowieso alleen maar bereikbaar op werkdagen van 10:00 tot 17:00, niet echt van deze tijd en al zeker niet voor een webwinkel. Tot nog toe geen slechte ervaringen gehad met IBOOD omdat ik nooit van de service organisatie gebruik heb hoeven maken maar ik begin steeds beter te begrijpen waar alle klachten vandaan komen. Als dit niet snel afgehandeld wordt zijn ze mij definitief kwijt als klant.

De oplossing

Betaalde bedrag terugstorten en ook tijdig reageren op mails en telefoontjes.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

iBOOD is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Mario
    Datum
    Helemaal niets krijg je te horen van deze firma. Doe jezelf een plezier en koop niets bij deze firma het scheelt je een hoop zorgen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mario
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over iBOOD?