Klacht iBOOD: Defecte Iphone 5s gekocht via Ibood. Geen oplossing!
Details
Klacht
Ik heb via Ibood een "nieuwe" IPhone 5s gekocht.Deze heb ik ontvangen op 6 maart 2016. Echter is de Iphone zeer traag en verbreekt om de 20 sec de verbinding met de provider.
De IPhone wordt ontzettend warm bij normaal gebruik.
Tevens blijft het touchscreen telkens hangen.
Ik heb ook sterk het vermoeden dat het om een refurb toestel gaat en niet om een nieuw toestel.
Ik heb een serviceverzoek ingediend en de IPhone op 7 maart ter reparatie geretourneerd.
Na enkele weken kreeg ik de IPhone retour, echter met dezelfde gebreken.
Ik kon geen nieuw verzoek indienen via de website, omdat er reeds een verzoek loopt.
Begin april gebeld met de klantenservice, een vriendelijke dame gaf aan dat er inderdaad wat problemen waren met het bedrijf dat de reparaties uitvoerde en dat men inmiddels een nieuwe reparateur had ingeschakeld.
Dus de IPhone weer opgestuurd naar Zes in Goes.
Na enkele weken de IPhone retour gekregen, echter nog steeds met dezelfde problemen.
Gewenste oplossing
Geld terug of een heel nieuw toestel.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.