Klacht iBOOD: Defecte Iphone 5s gekocht via Ibood. Geen oplossing!

# 172086
Patrick

Ik heb via Ibood een "nieuwe" IPhone 5s gekocht.
Deze heb ik ontvangen op 6 maart 2016. Echter is de Iphone zeer traag en verbreekt om de 20 sec de verbinding met de provider.
De IPhone wordt ontzettend warm bij normaal gebruik.
Tevens blijft het touchscreen telkens hangen.
Ik heb ook sterk het vermoeden dat het om een refurb toestel gaat en niet om een nieuw toestel.
Ik heb een serviceverzoek ingediend en de IPhone op 7 maart ter reparatie geretourneerd.
Na enkele weken kreeg ik de IPhone retour, echter met dezelfde gebreken.
Ik kon geen nieuw verzoek indienen via de website, omdat er reeds een verzoek loopt.
Begin april gebeld met de klantenservice, een vriendelijke dame gaf aan dat er inderdaad wat problemen waren met het bedrijf dat de reparaties uitvoerde en dat men inmiddels een nieuwe reparateur had ingeschakeld.
Dus de IPhone weer opgestuurd naar Zes in Goes.
Na enkele weken de IPhone retour gekregen, echter nog steeds met dezelfde problemen.

Geld terug of een heel nieuw toestel.

iBOOD
    Beste Patrick,

Bedankt voor je bericht.

Wat verveld dat jouw iPhone wederom gebreken vertoont. We hebben je zojuist een e-mail bericht gestuurd met verdere informatie. Onze excuses voor het ontstane ongemak!

Je kunt het artikel nogmaals opsturen, de garantie afdeling is er uiteraard van op de hoogte dat dit de 3e keer zal zijn, dus indien een reparatie niet mogelijk is, dan zal er gekeken worden naar een andere oplossing.

iBOOD Webcare Team
    Patrick
    Ik heb nog steeds geen mail ontvangen.
    Patrick
    Maar als ik het goed begrijp moet ik de IPhone opnieuw opsturen.
    Dat betekend weer 6 weken geen telefoon en dat voor de 3e keer!?
    U snapt toch wel dat ik daar niet mee akkoord ga..........in maart een "nieuw" toestel gekocht en dan 18 weken geen gebruik van een nieuwe IPhone kunnen maken.
    Ik wil gewoon een nieuw toestel of mijn geld terug!
    iBOOD
    Beste Patrick,

Bedankt voor je reactie.

We hebben jou terug gemaild! Helaas zit er niets anders op dan het artikel nogmaals op te sturen. Dat is de enige manier waarop het artikel beoordeeld kan worden.

iBOOD Webcare Team
    Patrick
    Ik stuur nu voor de 3e keer de IPhone op ter reparatie ( wat niet de gewenste oplossing was) en ben waarschijnlijk het toestel weer 6 weken kwijt. Dus ik heb een nieuwe IPhone gekocht in maart en kan deze tot op heden niet gebruiken.................waardeloos bedrijf, IBOOD!

Ook een klacht indienen over iBOOD?