Klacht iBOOD: Eén bestelling gaat aan alle kanten mis.

Robin123

Eén bestelling gaat aan alle kanten mis.
Items staan op verzonden maar zijn nooit ontvangen, andere items uit de zelfde bestelling staan al anderhalve maand op 'verwerking'.
Op mails en telefonisch contact wordt in-adequaat gereageerd met de dooddoener dat alles binnenkort verzonden wordt. Wat uiteindelijk al tot 3x toe niet het geval is.

ERKENNING......
Het is alsof Ibood het niet begrijpt dat dit mis loopt.
Inmiddels heb ik verzocht alles van deze bestelling te annuleren maar zelfs daar krijg je geen antwoord op.!!

Beste Robin123,

We zijn ons er zeker van bewust dat een deel van jouw bestelling nog niet aangekomen is. Dat zijn we aan het uitzoeken en daar zullen we zo spoedig mogelijk over terugkomen bij je. Onze oprechte excuses dat het langer duurt dan jij en wij zouden wensen.

Robin123
    Inmiddels heb ik (op eigen initiatief) voor de derde keer telefonisch contact gehad. Dit maal een uiterst begripvolle medewerker gesproken. Het was maar goed dat ik hem sprak, alles zou gelijk opgelost worden. Ik heb excuses ontvangen en men ging kijken voor een tegoedbon. Klinkt keurig en is in principe wat je 'wil' horen.
    Jammere is dat dit inmiddels alweer vorige week woensdag was en inmiddels is er nog steeds niets gebeurd. Wat moet hier de volgende stap worden?
    Beste Robin123,

Vanmiddag hebben we je per email de beloofde tegoedbon toegestuurd. Hiermee zou het nu opgelost moeten zijn. Indien dat niet het geval is, zien we graag jouw reactie op het emailbericht tegemoet.

Robin123
    Inmiddels zijn we weer een week verder.
    De tegoedbon is aardig enontvangen, maar verder is er nog Niets! gebeurd.
    Een opsomming:
    - de spullen die nog geleverd moesten worden wordt over aangegeven
    dat deze zijn geannuleerd, echter staan nog steeds in verwerking.
    - de schoenen die staan geregistreerd als geleverd, maar dat niet zijn, staan nog steeds in onderzoek
    - terugbetaling heeft nog niet plaatsgevonden
    En... Hier had ik nog niet eerder melding van gemaakt:
    De items die wel onder dit nummer zijn bezorgd heb ik retour gestuurd, ook hier geen bevestiging of terugbetaling van ontvangen.

Door de jaren heen ben ik een goede klant van jullie geweest maar dit begint echt belachelijk te worden. We zijn over deze bestelling inmiddels twee maanden aan het stechelen.
    Wat moet ik doen om dit vlot te trekken, nog een keer bellen (4e x) ? Via LinkedIn jullie CEO aanschrijven, rechtsbijstand inschakelen?

Groeten Robin Smit
    Beste Robin,

Goed dat je dit aangeeft. We zullen met extra aandacht naar jouw meldingen kijken en zorgen dat het alsnog opgelost zal worden. Per email hebben we je een inhoudelijke reactie toegestuurd.

iBOOD Webcare Team

Ook een klacht indienen over iBOOD?